Δίαιτα χαμηλών θερμίδων

Η Δίαιτα Χαμηλών Θερμίδων βασίζεται, κατά κύριο λόγο, στην χαμηλή πρόσληψη θερμίδων. Για να επιτευχθεί αυτό απαιτείται η συχνή κατανάλωση λαχανικών και φρούτων με μικρή περιεκτικότητα σε σάκχαρα και η μείωση στην κατανάλωση λιπαρών τροφίμων.

Συνταγές για Δίαιτα χαμηλών θερμίδων

Υγιεινή σούπα με αρακά και άνηθο
Εύκολη συνταγή σούπας με αρακά και άνηθο. Εξαιρετικό γεύμα για τους λάτρεις της γεύσης του σκέτου αρακά. Με ελάχιστα υλικά, έτοιμη σε 20 λεπτά. Τρώγεται ζεστή και κρύα. Για όλο το χρόνο.
Σοκολατούχο γάλα αμυγδάλου
Συνταγή για σοκολατούχο γάλα αμυγδάλου, με βιολογικό γάλα αμυγδάλου που θα φτιάξουμε εύκολα μόνοι μας.
Σαλάτα πράσινη καλοκαιρινή
Συνταγή για σαλάτα με βιολογικό μαρούλι, κρεμμύδι, πράσινη πιπεριά, κρητικό παξιμάδι (ή κρουτόν) και φέτα. Εύκολη και ιδανική για την άνοιξη και το καλοκαίρι.
Ρεβιθοσαλάτα
Ετοιμάστε νόστιμη, οικονομική και θρεπτική σαλάτα χωρίς κόπο. Υπέροχο δείγμα παραδοσιακής μεσογειακής διατροφής. Εύκολη συνταγή, ακόμα και για πρωτάριδες της κουζίνας.
Πένες σαλάτα με αντράκλα και φέτα
Συνταγή για μακαρονοσαλάτα με πένες ολικής αλέσεως, αντράκλα, φέτα, σκόρδο και μαύρο πιπέρι. Έτοιμη σε 15 λεπτά.
Πανεύκολο Smoothie φράουλας
Συνταγή για smoothie με βιολογικές φράουλες, βιολογικό γιαούρτι και θρυμματισμένο πάγο. Καλοκαιρινό επιδόρπιο με έντονο άρωμα φράουλας.
Κολοκύθια ψητά
Νόστιμα και αρωματικά κολοκύθια ψητά στον φούρνο, στο τηγάνι ή στην ψησταριά. Από τα πλέον διαιτητικά σνακ.