Χωρίς γαλακτοκομικά

Στην διατροφή χωρίς γαλακτοκομικά χρησιμοποιούμε φυτικά υποκατάστατα των γαλακτοκομικών προϊόντων. Για παράδειγμα, αντί για γάλα έχουμε φυτικό γάλα από αμύγδαλο, ρύζι, σόγια ή καρύδα. Αντί για τυρί καταναλώνουμε τόφου και στην θέση του βούτυρου έχουμε τα φυτικά έλαια.

Συνταγές για Διατροφή Χωρίς Γαλακτοκομικά

Υγιεινή σούπα με αρακά και άνηθο
Εύκολη συνταγή σούπας με αρακά και άνηθο. Εξαιρετικό γεύμα για τους λάτρεις της γεύσης του σκέτου αρακά. Με ελάχιστα υλικά, έτοιμη σε 20 λεπτά. Τρώγεται ζεστή και κρύα. Για όλο το χρόνο.
Σοκολατούχο γάλα αμυγδάλου
Συνταγή για σοκολατούχο γάλα αμυγδάλου, με βιολογικό γάλα αμυγδάλου που θα φτιάξουμε εύκολα μόνοι μας.
Σαλάτα πράσινη καλοκαιρινή
Συνταγή για σαλάτα με βιολογικό μαρούλι, κρεμμύδι, πράσινη πιπεριά, κρητικό παξιμάδι (ή κρουτόν) και φέτα. Εύκολη και ιδανική για την άνοιξη και το καλοκαίρι.
Ρεβιθοσαλάτα
Ετοιμάστε νόστιμη, οικονομική και θρεπτική σαλάτα χωρίς κόπο. Υπέροχο δείγμα παραδοσιακής μεσογειακής διατροφής. Εύκολη συνταγή, ακόμα και για πρωτάριδες της κουζίνας.
Πικάντικα ρεβίθια
Τέλος στα παχυντικά πατατάκια. Πικάντικα ρεβίθια φούρνου, το απόλυτο και υγιεινό σνακ. Ένας ακόμα διαφορετικός τρόπος να φάμε όσπρια.
Κολοκύθια ψητά
Νόστιμα και αρωματικά κολοκύθια ψητά στον φούρνο, στο τηγάνι ή στην ψησταριά. Από τα πλέον διαιτητικά σνακ.
Συνταγή για Αβοκάντο dip με βιολογικό αβοκάντο
Έτοιμο σε ελάχιστα λεπτά. Συνταγή για dip αβοκάντο, με σκόρδο και βιολογικό ελαιόλαδο. Πανεύκολο dip για παξιμάδια και ωμά λαχανικά και συνοδευτικό για κρέας, ρύζι, μακαρόνια ...
Μπρουσκέτα με αβοκάντο και σκόρδο
Εύκολο, υγιεινό και γρήγορο ορεκτικό, με ελάχιστα υλικά. Θα το σερβίρετε τις καθημερινές, σε συγκεντρώσεις και πάρτυ. Θα γίνει το αγαπημένο σνακ των παιδιών. Με σκόρδο (όσο τραβάει η όρεξή σας) και αβοκάντο.