Η διατροφή vegan (μια αυστηρότερη μορφή της χορτοφαγικής διατροφής) επιτρέπει την κατανάλωση τροφών φυτικής προέλευσης (λαχανικά, φρούτα, καρποί, όσπρια, φυτικά έλαια …) ενώ αποκλείει οποιαδήποτε τροφή ζωικής προέλευσης.

Συνταγές για Διατροφή Vegan

Υγιεινή σούπα με αρακά και άνηθο
Εύκολη συνταγή σούπας με αρακά και άνηθο. Εξαιρετικό γεύμα για τους λάτρεις της γεύσης του σκέτου αρακά. Με ελάχιστα υλικά, έτοιμη σε 20 λεπτά. Τρώγεται ζεστή και κρύα. Για όλο το χρόνο.
Σοκολατούχο γάλα αμυγδάλου
Συνταγή για σοκολατούχο γάλα αμυγδάλου, με βιολογικό γάλα αμυγδάλου που θα φτιάξουμε εύκολα μόνοι μας.
Σαλάτα πράσινη καλοκαιρινή
Συνταγή για σαλάτα με βιολογικό μαρούλι, κρεμμύδι, πράσινη πιπεριά, κρητικό παξιμάδι (ή κρουτόν) και φέτα. Εύκολη και ιδανική για την άνοιξη και το καλοκαίρι.
Ρεβιθοσαλάτα
Ετοιμάστε νόστιμη, οικονομική και θρεπτική σαλάτα χωρίς κόπο. Υπέροχο δείγμα παραδοσιακής μεσογειακής διατροφής. Εύκολη συνταγή, ακόμα και για πρωτάριδες της κουζίνας.
Πικάντικα ρεβίθια
Τέλος στα παχυντικά πατατάκια. Πικάντικα ρεβίθια φούρνου, το απόλυτο και υγιεινό σνακ. Ένας ακόμα διαφορετικός τρόπος να φάμε όσπρια.
Κολοκύθια ψητά
Νόστιμα και αρωματικά κολοκύθια ψητά στον φούρνο, στο τηγάνι ή στην ψησταριά. Από τα πλέον διαιτητικά σνακ.
Συνταγή για Αβοκάντο dip με βιολογικό αβοκάντο
Έτοιμο σε ελάχιστα λεπτά. Συνταγή για dip αβοκάντο, με σκόρδο και βιολογικό ελαιόλαδο. Πανεύκολο dip για παξιμάδια και ωμά λαχανικά και συνοδευτικό για κρέας, ρύζι, μακαρόνια ...
Μπρουσκέτα με αβοκάντο και σκόρδο
Εύκολο, υγιεινό και γρήγορο ορεκτικό, με ελάχιστα υλικά. Θα το σερβίρετε τις καθημερινές, σε συγκεντρώσεις και πάρτυ. Θα γίνει το αγαπημένο σνακ των παιδιών. Με σκόρδο (όσο τραβάει η όρεξή σας) και αβοκάντο.