Εύκολη Τυροκαυτερή

Εύκολη συνταγή τυροκαυτερής με φέτα, λάδι και καυτερή πιπεριά. Πικάντικη τυροκαυτερή με έντονη τη γεύση της φέτας. Έτοιμη σε 5 λεπτά. Απολαύστε την και με καπνιστή πάπρικα.

Εύκολη Τυροκαυτερή
Συνταγή για: 4 άτομα
Προετοιμασία: 5 λεπτά
Αναμονή: - λεπτά
Μαγείρεμα: - λεπτά

Συστατικά

  • 250 γρ. φέτα (μαλακή και αλμυρή)
  • 25 γρ. ελαιόλαδο
  • Μαύρο πιπέρι σε κόκκους
  • 2-5 μικρές κόκκινες καυτερές πιπεριές (ανάλογα με τις αντοχές μας)

Μέθοδος

Ιδανικά, επιλέγουμε μαλακή και αλμυρή φέτα. Αλέθεται ευκολότερα. Βάζουμε τη φέτα στα μικροκύματα για 1 λεπτό για να μαλακώσει και να βγάλει το βούτυρό της.

Σε ένα μικρό μίξερ βάζουμε το λάδι, τις μικρές πιπεριές και τους κόκκους του μαύρου πιπεριού. Τα χτυπάμε μέχρι να κομματιαστούν οι πιπεριές. Προσθέτουμε σιγά-σιγά τη ζεστή φέτα και τα χτυπάμε ξανά μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα και να βρίσκουμε μόνο πολύ μικρά κομμάτια πιπεριάς.

1. Μην προσθέσετε αλάτι πριν τη δοκιμάσετε. Όταν η φέτα ζεσταίνεται γίνεται αρκετά πιο αλμυρή.
2. Μπορείτε να την απολαύσετε με ψωμί, κράκερς, αραβική ή μεξικάνικη πίτα αλλά και σε σούπες.

Παραλλαγές

1. Αν η φέτα είναι σκληρή ή αν δεν θέλουμε να τη λιώσουμε στα μικροκύματα, προσθέτουμε ελάχιστο γιαούρτι ή κάποιο μαλακό τυρί.
2. Μπορούμε επίσης να προσθέσουμε μισό κουταλάκι καπνιστή πάπρικα.
3. Μπορούμε εναλλακτικά να χρησιμοποιήσουμε πράσινη καυτερή πιπεριά.

Tips

1. Διατηρείται στο ψυγείο για λίγες μέρες.
2. Την βγάζουμε από το ψυγείο μισή ώρα πριν τη σερβίρουμε.

Θρεπτική αξία

Εκτός από τη μεγάλη ποσότητα τυριού που περιέχει (και για το λόγο αυτό πρέπει να την καταναλώνουμε με σύνεση), είναι η καυτερή πιπεριά που της δίνει τη μεγαλύτερη θρεπτική αξία. Ο λόγος είναι η μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C που περιέχει. Αυτό ισχύει βέβαια αν την κάνουμε πραγματικά καυτερή, προσθέσουμε δηλαδή αρκετές καυτερές πιπεριές. Μόνο έτσι μπορούμε να θεωρήσουμε ότι λάβαμε κάποια ποσότητα βιταμίνης C.

Τυροκαυτερή με κάπαρη

Συνταγές βιολογικών