Μπρουσκέτα με αβοκάντο και σκόρδο

Εύκολο, υγιεινό και γρήγορο ορεκτικό, με ελάχιστα υλικά. Θα το σερβίρετε τις καθημερινές, σε συγκεντρώσεις και πάρτυ. Θα γίνει το αγαπημένο σνακ των παιδιών. Με σκόρδο (όσο τραβάει η όρεξή σας) και αβοκάντο.

Συστατικά

  • Μια μπαγκέτα
  • 2 σκελίδες σκόρδο
  • Ελαιόλαδο
  • Μισό ξερό κρεμύδι, ψιλοκομμένο
  • Μισή ντομάτα κομμένη σε κύβους
  • Χονδρό αλάτι
  • Μαύρο πιπέρι, φρεσκοτριμμένο (προαιρετικό)

Μέθοδος

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200 βαθμούς Κελσίου. Παράλληλα, κόβουμε τη μπαγκέτα σε φέτες 2 με 3 εκατοστά.

Σε ένα μπολ και προσθέτουμε ελαιόλαδο και τις σκελίδες του σκόρδου, αφού πρώτα τις πολτοποιήσουμε. Ανακατεύουμε καλά και αλείβουμε το μείγμα στο ψωμί. Τοποθετούμε τις φέτες στο φούρνο, βάζοντας αντικολλητικό χαρτί στο ταψί και ψήνουμε μέχρι να ροδίσει ελαφρώς το ψωμί.

Κόβουμε σε κομμάτια το αβοκάντο και το τοποθετούμε σε ένα μπωλ μαζί με λίγο ελαιόλαδο και το χονδρό αλάτι. Με το πηρούνι το λιώνουμε ελαφρώς, αφήνωντας κάποια μικρά κομμάτια. Μόλις βγει το αρωματισμένο ψωμί από το φρούρνο, βάζουμε από πάνω το αβοκάντο με ένα κουτάλι, σε κάθε φέτα και διακοσμούμε με το κρεμμύδι και ελάχιστη ντομάτα. Προαιρετικά, τρίβουμε μαύρο πιπέρι που δίνει ιδιαίτερο άρωμα. Έτοιμο!

Παραλλαγές

1. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μπαγκέτα ολικής αλέσεως ή πολύσπορη.
2. Αν η μπαγκέτα είναι πολύ φρέσκη, δεν χρειάζεται καν ψήσιμο. Τότε το σκόρδο θα είναι τελείως ωμό, ίσως χρειαστεί να μετριάσετε την ποσότητα.
3. Καταναλώνονται άμεσα για να μη μαυρίσει το αβοκάντο.

Tips

1. Για ακόμα μεγαλύτερη δόση σκόρδου, ανακατέψτε το μείγμα ελαιολάδου και αβοκάντο με λίγο πολτοποιημένο σκόρδο.

Θρεπτική αξία

Αυτό το θαυμάσιο και απλό ορεκτικό θα μας δώσει πολλές βιταμίνες που θα τις λάβουμε κυρίως από το αβοκάντο, το οποίο είναι πλούσιο σε βιταμίνες της σειράς Β. Περιέχει ακόμα καλή ποσότητα βιταμινών C, E και K. Αν, λοιπόν, επιθυμούμε να τονώσουμε το καρδιαγγειακό μας σύστημα και το ανοσοποιητικό μας, να βελτιώσουμε δέρμα, μαλλιά και όραση και να αυξήσουμε τα επίπεδα της καλής χοληστερίνης, τότε αυτό το ορακτικό είναι μια εξαιρετική επιλογή.

Αν επιλέξουμε μπαγκέτα ολικής αλέσεως (που σαφώς το προτείνουμε), τότε θα λάβουμε μεγάλη ποσότητα σε φυτικές ίνες (τόσο από το ψωμί όσο και από το αβοκάντο). Ας μη ξεχνάμε και την προσθήκη του σκόρδου και του ελαιολάδου, που ενισχύουν τη δράση του ορεκτικού αυτού στην καρδιά και το ανοσοποιητικό.

Συνταγές με αβοκάντο

Αβοκάντο dip

Αβοκάντο dip

Συνταγές | Σάλτσες και Dips

Συνταγή για dip με αβοκάντο, σκόρδο και βιολογικό ελαιόλαδο. Μπορούμε να το απολαύσουμε με λεπτοκομμένα ωμά λαχανικά, πάνω στο ψωμί σαν ορεκτικό αλλά και σαν σάλτσα για πατατοσαλάτα και μακαρονοσαλάτα. Έτοιμο σε 4 λεπτά ...

Μπρουσκέτα δροσερή με αβοκάντο

Μπρουσκέτα δροσερή με αβοκάντο

Συνταγές | Ορεκτικά

Εύκολο, υγιεινό και γρήγορο ορεκτικό, με ελάχιστα υλικά. Θα το σερβίρετε τις καθημερινές, σε συγκεντρώσεις και πάρτυ και θα γίνει το αγαπημένο σνακ των παιδιών. Με λίγο σκόρδο (όσο τραβάει η όρεξή σας) και αβοκάντο ...

Συνταγές βιολογικών