Εύκολη Τυροκαυτερή

Εύκολη συνταγή τυροκαυτερής με φέτα, λάδι και καυτερή πιπεριά. Πικάντικη τυροκαυτερή με έντονη τη γεύση της φέτας. Έτοιμη σε 5 λεπτά. Απολαύστε την και με καπνιστή πάπρικα.

Μερίδες

4 άτομα

Προετοιμασία

5 λεπτά

Αναμονή

5

Εκτέλεση

- λεπτά

Τζωρτζίνα Αναγνώστου
Να τρέφεσαι σωστά, να καθαρίζεις σώμα, να ανυψώνεις το πνεύμα, να αποτοξινώνεσαι. Γαλήνη και ενέργεια σε ένα σούπερ συνδυασμό.

βασικά συστατικά

  • 250 γρ. φέτα (μαλακή και αλμυρή)
  • 25 γρ. ελαιόλαδο
  • 2-5 μικρές κόκκινες καυτερές πιπεριές (ανάλογα με τις αντοχές μας)

προαιρετικά συστατικά

  • Μαύρο πιπέρι σε κόκκους
  • Κάππαρη

διατροφή

Συνταγή για Εύκολη Τυροκαυτερή

Προετοιμασία συνταγής

Ιδανικά, επιλέγουμε μαλακή και αλμυρή φέτα. Αλέθεται ευκολότερα. Κόβουμε την φέτα σε κομμάτια (μεσαίου μεγέθους) και την βάζουμε στον φούρνο μικροκυμάτων για 1 λεπτό για να μαλακώσει και να βγάλει το βούτυρό της.

Εξοπλισμός

Θα χρειαστούμε:
1 μικρό μπωλ, 1 πηρούνι για το λιώσιμο της φέτας

Εκτέλεση συνταγής

Σε ένα μικρό μίξερ βάζουμε το λάδι, τις μικρές πιπεριές και τους κόκκους του μαύρου πιπεριού. Τα χτυπάμε μέχρι να κομματιαστούν οι πιπεριές. Προσθέτουμε σιγά-σιγά τη ζεστή φέτα και τα χτυπάμε ξανά μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα και να βρίσκουμε μόνο πολύ μικρά κομμάτια πιπεριάς.

1. Μην προσθέσετε αλάτι πριν τη δοκιμάσετε. Όταν η φέτα ζεσταίνεται γίνεται αρκετά πιο αλμυρή.
2. Μπορείτε να την απολαύσετε με ψωμί, κράκερς, αραβική ή μεξικάνικη πίτα αλλά και σε σούπες.

Εύκολη Τυροκαυτερή
Εύκολη Τυροκαυτερή, θρεπτική αξία συνταγής

Εκτός από τη μεγάλη ποσότητα τυριού που περιέχει (και για το λόγο αυτό πρέπει να την καταναλώνουμε με σύνεση), είναι η καυτερή πιπεριά που της δίνει τη μεγαλύτερη θρεπτική αξία. Ο λόγος είναι η μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C που περιέχει. Αυτό ισχύει βέβαια αν την κάνουμε πραγματικά καυτερή, προσθέσουμε δηλαδή αρκετές καυτερές πιπεριές. Μόνο έτσι μπορούμε να θεωρήσουμε ότι λάβαμε κάποια ποσότητα βιταμίνης C.

Παραλλαγές

1. Αν η φέτα είναι σκληρή ή αν δεν θέλουμε να τη λιώσουμε στα μικροκύματα, προσθέτουμε ελάχιστο γιαούρτι ή κάποιο μαλακό τυρί.
2. Μπορούμε επίσης να προσθέσουμε μισό κουταλάκι καπνιστή πάπρικα.
3. Μπορούμε εναλλακτικά να χρησιμοποιήσουμε πράσινη καυτερή πιπεριά.

Tips

1. Διατηρείται στο ψυγείο για λίγες μέρες.
2. Την βγάζουμε από το ψυγείο μισή ώρα πριν τη σερβίρουμε.

Τζωρτζίνα Αναγνώστου
Να τρέφεσαι σωστά, να καθαρίζεις σώμα, να ανυψώνεις το πνεύμα, να αποτοξινώνεσαι. Γαλήνη και ενέργεια σε ένα σούπερ συνδυασμό.