Αβοκάντο dip

Έτοιμο σε ελάχιστα λεπτά. Συνταγή για dip αβοκάντο, με σκόρδο και βιολογικό ελαιόλαδο. Πανεύκολο dip για παξιμάδια και ωμά λαχανικά και συνοδευτικό για κρέας, ρύζι, μακαρόνια ...

Αβοκάντο dip
Συνταγή για: 4 άτομα
Προετοιμασία: 4 λεπτά
Αναμονή: - λεπτά
Μαγείρεμα: - λεπτά

Συστατικά

  • 2 ώριμα αβοκάντο
  • 2 σκελίδες σκόρδο (ή περισσότερο για τους γενναίους)
  • Βιολογικό ελαιόλαδο (2 κουταλιές σούπας)
  • Μαύρο πιπέρι τριμμένο ή σε σπασμένους κόκκους
  • Αλάτι
  • Λεμόνι ή lime (προαιρετικά)

Μέθοδος

Καθαρίζουμε τα αβοκάντο και τα βάζουμε στον πολυκόπτη (multi) ή σε γουδί. Προσθέτουμε το βιολογικό ελαιόλαδο, τις σκελίδες σκόρδου και το πιπέρι και ανακατεύουμε μέχρι το μείγμα να γίνει ομοιογενές. Αν θέλουμε εντονότερη γεύση σκόρδου, προσθέτουμε και άλλες σκελίδες. Το ελαιόλαδο δίνει στο dip πιο κρεμώδη υφή.

Το dip έχει ήπια γεύση. Μπορεί να συνοδεύσει κράκερς, αλμυρά κριτσίνια αλλά και κομένα ωμά λαχανικά (καρότο, σέλινο ...).

Παραλλαγές

1. Χρησιμοποιείται σε ρολά μεξικάνικης ή αραβικής πίτας.
2. Φτιάχνει υπέροχες μπρουσκέτες με γαλλική μπαγκέτα.
3. Συνοδεύει τέλεια το ψητό κρέας, τη πατατοσαλάτα και τη μακαρονοσαλάτα.

Tips

1. Διατηρείται στο ψυγείο για 1 ημέρα. Πρέπει να σκεπαστεί καλά με διάφανη μεμβράνη για να μη μαυρίσει το αβοκάντο.
2. Αν προσθέσουμε και λίγες σταγόνες λεμόνι ή lime, τότε έχουμε φτιάξει το περίφημο guacamole, τη διασημότερη ίσως σάλτσα της Μεξικάνικης κουζίνας.

Θρεπτική αξία

Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε βιταμίνες C, E και K και μας χαρίζει υγεία στο δέρμα, στα μαλλιά και στα μάτια. Το λίπος του είναι καθαρά φυτικής προέλευσης και δε θα βλάψει τις αρτηρίες μας. Επίσης, τα καροτενοειδή που περιέχει το αβοκάντο σε συνδυασμό με το λίπος του βοηθούν στο σχηματισμό βιταμίνης Α. Για να γίνει όμως το τελευταίο, θα πρέπει να ξύσουμε το αβοκάντο καλά, ώστε να πάρουμε μέρος από τον φλοιό του (το εσωτερικό του τουλάχιστον). Αν πάρουμε και λίγη φλούδα, δεν πειράζει καθόλου, αρκεί να το έχουμε πρώτα πλύνει καλά.

Συνταγές βιολογικών