Πικάντικα ρεβίθια

Ένας διαφορετικός τρόπος να φάμε όσπρια, αντικαθιστώντας ανθυγιεινά σνακ όπως τα πατατάκια. Τρώγονται ζεστά και κρύα.

Πικάντικα ρεβίθια
Συνταγή για: 2 άτομα
Προετοιμασία: 10 λεπτά
Αναμονή: 15 λεπτά
Μαγείρεμα: 30 λεπτά

Συστατικά

  • 2 κούπες βρασμένα βιολογικά ρεβίθια
  • Σκόρδο σε σκόνη
  • Ελαιόλαδο
  • Καπνιστή πάπρικα
  • Μισή ντομάτα κομμένη σε κύβους
  • Πιπέρι
  • Αλάτι

Μέθοδος

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 230 βαθμούς Κελσίου. Παράλληλα, ξεπλένουμε τα βρασμένα ρεβίθια, τα στραγγίζουμε καλά και τα σκουπίζουμε ελαφρώς με χαρτί κουζίνας.

Βάζουμε τα στραγγισμένα ρεβύθια σε ένα μπολ και προσθέτουμε το ελαιόλαδο και τα υπόλοιπα υλικά. Ανακατεύουμε καλά μέχρι να καλυφθούν όλα τα ρεβίθια με το μείγμα των μπαχαρικών.

Βάζουμε αντικολλητικό χαρτί στο ταψί και απλώνουμε καλά τα ρεβίθια έτσι ώστε να μην είναι το ένα πάνω στο άλλο. Ψήνουμε για 15 λεπτά. Ανακατεύουμε τα ρεβίθια και συνεχίζουμε το ψήσιμο για άλλα 15 λεπτά. Τα αφήνουμε να κρυώσουν. Γίνονται τραγανά.

Παραλλαγές

1. Μπορούμε να αλλάξουμε τα αρωματικά και μπαχαρικά σύμφωνα με τα γούστα μας. Μια πιο μεσογειακή παραλλαγή θα ήταν με ρίγανη, πάπρικα και σκόρδο.
2. Τα ρεβίθια ταιριάζουν πολύ και με το φασκόμηλο. Προσοχή στην ποσότητα, έχει ιδιαίτερα έντονο άρωμα.

Tips

1. Τρώγονται έτσι, σκέτα.
2. Μπορούμε να τα προσθέσουμε σε οποιαδήποτε σαλάτα λαχανικών.

Θρεπτική αξία

Τα ρεβίθια, όπως και όλα τα όσπρια, είναι εξαιρετικά πλούσια σε φυτικές ίνες. Περιέχουν σίδηρο, βιταμίνη Β6, μαγνήσιο, κάλιο και λίγο ασβέστιο. Είναι εξαιρετικά χορταστικά, με μόνο 20% υδατάνθρακες και 0 (μηδέν) χοληστερίνη. Σε συνδυασμό με διάφορα ωμά λαχανικά, κάνουν ένα πλήρες γεύμα που μπορεί να αντικαθιστά το κρέας αρκετά συχνά.

Συνταγές βιολογικών